21 Ekim 2013 Pazartesi

Unutma Beni 21 Ekim izle 1443.Bölüm

Unutma Beni 21 Ekim izle 1443.Bölüm
Unutma beni 1143.bölüm, Unutma beni 1143.bölüm izle, Unutma beni 1143.bölüm tek link izle Unutma beni yeni bölüm izle, Unutma Beni 21 Ekim izle, Unutma beni son bölüm izle İlkay Zeynep’i de alıp Ali’yi görmeye gider, ona yeniden başlamalarını teklif edecektir. Selim bu durumu fark edecek midir? İlkay Ali’yi kiminle sarmaş dolaş bir halde görüp yıkılacaktır? Ali’nin sevgilisi mi vardır? Rıfat evdekilerden habersiz ameliyat olmaya gider, bugün organları alınacaktır. Adamlar dedikleri gibi parayı verecekler midir? Kim eve gelip Güleser ve Volkan’ı silahla tehdit edecektir? Ceylan Kenan’ın eski gecekondusuna gider, bahçede gömülü olan parayı alacaktır. Ceylan’ı nasıl bir sürpriz beklemektedir? Ceylan neden durup dururken bir ev kiralayacaktır? Emine görmediği halde sahneye çıkacaktır. Yaman onu prova yaparak sahneye alıştırır. Emine açık vermeden bu durumdan sıyrılabilecek midir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder